just love
تهرون مال ماست
نگارش در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط نیلوفر

رفت وطاقت عشق من اوار شد

                               رفت وعشق دلم بر دار شد

عکسها و سوژه های خنده دار ایرانی آبان 90



سوژه ایرانی

نظرات شما عزیزان:

ایوب
ساعت18:48---26 تير 1391
بیا سپیده ی من انتظار بد دردی ست
و درد عاشق شب زنده دار بد دردی ست

بیا که بست نشستن در این سیاهی شب
غمین و خسته و چشم انتظار بد دردی ست


ایوب
ساعت2:18---21 تير 1391
دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست

قانعم،بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست

گله ای نیست من و فاصله ها همزادیم

گاهی از دور تو را خوب ببینم کافی ست


ایوب
ساعت15:04---14 تير 1391
همه عمر به دنبال تو گشتم
تورایافتم و بی تو گشتم...
پس از یافتنت رفتی بی من
من بی تو زعشق باز گشتم


ma3oud
ساعت18:13---18 ارديبهشت 1391
با سلام
وب شما هم زیبا بود
.اگه دوست داريد آمار سايت خودت رو منفجر کنيد و محبوبيت بيشتري در گوگل پيدا کنيد و بازديد سايتت بيشتر بشه يه سري به قسمت تبادل لینک هوشمند سایت ما بزنید
ولینک خودتو ثبت کنید تا شاهد بی نظیر آمار بازدید و پیچ رنک وب خود باشید.
برای ثبت لینک رایگان خود در صفحه تبادل لینک هوشمند سایت فان وان هر چه سریعتر اقدام کنید تا در لینک های بالایی سایت قرار گیرید
آدرس : http://www.fun1.ir/page/links
راستی سایت ما دارای قسمت ساخت بنر و هدر ولوگو کاملآ رایگان است.
برای درخواست ساخت رایگان به این آدرس بروید
http://fun1.ir/forum
با تشکر مدیریت فان وان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: